Predstavitev inovativnega poslovnega modela Jezikovne Akademije na izboru Mladi podjetnik leta 2015

Veliko izdelkov in storitev na trgu še vedno ni prilagojenih sodobnemu potrošniku – aktivnim mladim osebam, ki na spletu iščejo prilagodljive in sodobne rešitve. A pojavlja se vedno več izjem.

Kljub dolgi in bogati tradiciji jezikovnega izobraževanja na slovenskem trgu se zdi, da ponudba sicer številnih jezikovnih šol ni stopila v korak s spremembami in zahtevami predvsem mlajšega dela aktivne populacije.
Na izboru Mladi podjetnik leta 2015 je direktor Jezikovne Akademije Matija Kovač v predavanju z naslovom „Nov poslovni model na zastarelem trgu“ tako predstavil inovativen poslovni model jezikovne šole, ki nagovarja prav sodobnega potrošnika. To je mlada, aktivna in inteligentna oseba, ki pričakuje hitro dostopnost in prilagodljivost storitev, nakup pa najraje opravi preko spleta.

Matija Kovač, direktor Jezikovne Akademije je inovativen poslovni model podjetja predstavil kot vzorčni poslovni model.

Matija Kovač, direktor Jezikovne Akademije je inovativen poslovni model podjetja predstavil kot vzorčni poslovni model. (Foto: Jernej Kokol)

Za razliko od klasičnega modela jezikovnih šol, ki vpis v programe omogočajo le dvakrat letno, pouk pa pogosto sledi togim in zastarelim učbenikom, Jezikovna Akademija potrošnikom nudi tri ključne prednosti: vpis v jezikovne tečaje je mogoč kadarkoli, fleksibilnejši način plačevanja strankam omogoča prihranek ob vezavi naročnine, učitelji pa uporabljajo sodobne pedagoške pristope, ki v ospredje postavljajo tekoče in sproščeno sporazumevanje v tujem jeziku, medtem ko lahko tečajniki slovnične vaje preko sodobno zastavljene spletne učilnice v oblaku rešujejo doma, kadarkoli jim to najbolj ustreza.

Izbor Mladi Podjetnik leta

Prireditve ob podelitvi naziva Mladi podjetnik leta se je udeležilo več sto ljudi. (Foto: Jernej Kokol)

Poleg tega v podjetju Jezikovna Akademija upoštevajo sodobna načela delovanja, ki z najemom prostorov skladno s povpraševanje, z izrabo kapacitet partnerskih podjetij in uporabo ugodnejših spletnih tehnologij tudi pri oglaševanju omogočajo nižje stroške poslovanja.

Ob zaključku predstavitve je Matija Kovač povedal: „Pomislite na vse izdelke in storitve, ki jih dnevno uporabljamo in niso prilagojene trenutnim razmeram. Vzemite jih in jih izboljšajte, približajte jih sodobnemu potrošniku. Za novosti in kakovost je vedno prostor na trgu. Delajte vitko, minimalistično in ekonomično, samo s tistim, kar zares potrebujete. Povežite se s partnerji, ki vam lahko omogočijo nekaj, kar potrebujete in jim vrnite z nečim, kar lahko ponudite.“

Inovativen poslovni model

“Sodobnemu potrošniku ponudite prilagodljivo storitev.” (Foto: Jernej Kokol)

Prispevek je pripravil: